Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T18:32:58+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Personajele sunt: Hutu,Budulea cel Batran -tatal lui Hutu,dascalul,Mili,baiatul lui Hutu,naratorul

63 4 63
2014-05-13T18:33:08+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.

personajele din budulea taichii sunt:Budulea, Hutu, dascalul Claita, profesorul Wondracek,
43 3 43