Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T18:09:33+03:00
Te protejeaza de soare.
Translucid- Caracteristica a unor materiale care lasa sa treaca prin ele lumina dar care, provocand unele perturbatii in propagarea razelor de lumina, fac ca imaginea obiectelor situate in spatele stratului translucid sa nu se poata distinge deloc sau sa se poata distinge in masura insuficienta.
te protejaza de sore ... si de razele violet emise de soare..... nu lasa sa patrunda lumina puternica si nci sa iti afecteze vederea
Multumesc foarte mult!!!
nai dece
  • Utilizator Brainly
2014-05-13T18:09:47+03:00
Ochelarii de vedere cu lentile translucide folosesc la protecţia de la soare.
2 3 2