Plasati va rog in contexte adecvate omonimele mi-au,miau.Comentind ortografia lor.Va rog frumos ajutati-ma imi treb urgent!

2
Mi-au taiat optzeci la suta din alocatie. Pisica face miau . Sigurr e bine :* .
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-05-13T17:55:03+03:00
Mi-au cuparat o carte noua.
Pisica face miau(nu sunt sigură)
4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T17:57:46+03:00
Parinti mi-au luat bicicleta.
Mi” este pronumele personal, persoana I, singular (mie/îmi, mi), iar “au” verb auxiliar , persoana III, plural, care ajută la formarea timpului perfect-compus.
se auzea "miau miau" afara.
Se scrie miau când este o onomatopee ( cuvânt care imită un sunet din natura, de animal etc)
6 4 6