Răspunsuri

2014-05-13T17:50:24+03:00
Cuvantul "smecher" este folosit mai des de elevi, sau de persoane tinere. Prin acest adjectiv se poate intelege un individ care este posibil de a se vizualiza mai superior fata de ceilalti prin insusirile si calitatile acestuia sau prin simplul fapt de a folosi cuvinte jignitoare.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T17:57:44+03:00
A fi şmeche are mai multe sensuri.
1.A fi lăudăros,a crede ca poate face tot
2. A fi descurcaret in toate