Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T17:42:27+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2(x+3)=5(x-3)
2x+6=5x-15
2x-5x=-15-6
-3x=-21
3x=21
x=7
1 5 1
2014-05-13T17:45:06+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Rezulta 2(x+3)=5(x-3) rezulta 2x+6=5x-15rezulta 6+15=5x-2xrezulta 21=3x rezulta x = 21 pe 3 rezulta x =7