Hello . Cine imi poate da si mie 4 propozitii cu ortogramele : desi , de-si , si , si-i .
Si 2 propozitii in care ''de'' sa fie pe rand , prepozitie si dupa conjunctie .
Propozitii in care cuvintele : seara , iarna , bland , atent sa fie parti de vorbire diferite .
Si o scurta povestire in care sa apara adverbele : niciodata , odata , orisiunde , cateodata .

2

Răspunsuri

2014-05-13T17:37:50+03:00

  Desi ea este mare a facut o prostie .
  De-si tinea gura inchisa era mai bine .
 atat stiu doar scuze :(
 
ea este frumoasa SI despteapta .... si cu SI-I : E inebunit dupa ea si-i face pe plac .
desteapta *
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T18:00:58+03:00
Copacii erau desi de nu vedeai dincolo de ei
de-di iam zis tot a facut pe a ei
era si dinsa la petrecete
si-i vei mai spune ceva data viitoare?
2 3 2