Pentru a vinde o cantitate de banane in perioada de timp preconizata,trebuia sa vinda zilnic cite 40 kg.In fiecare zi s-au vindut cu 20 kg de banane mai mult si,astfel,toate bananele au fost vindute cu 3 zile inainte de termen.Pentru cite zile era preconizata vinzarea bananelor?

2

Răspunsuri

2014-05-13T17:28:31+03:00
Daca el trebuia sa vanda cate 40kg pe zi , si el a vandut cu 20 kg in plus pt 3 zile faci : 
40kg +20 kg vandute in plus = 60 x 3 zile in care a terminat  =180 
180 kg vandute in total : 40 kg care trebuia sa le vanda pe zi =4.5 
El trebuia sa vanda bananele in 4 zile si jumatate
5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T21:55:22+03:00
Notam cu p nr cantitatii de banane  care trebuiesk vindute  si cu numarul de zile in care trebuie sa vindem bananele 
p=40x
p=60(x-3)       [ x-3 - numarul de zile in care termina de vindut banane (cu 3 zile mai repede ) si 60- nr de pagini citite pe zi )]
40x=60(x-3)
40x=60x-180
40x-60x=-180
-20x=-180 => x=180supra20 =9( cind facem impartire   doua minusuri se reduc)
Bananele trebuiesc vindute in 9 zile.
1 5 1