Răspunsuri

2014-01-23T15:17:29+02:00
Va: Va ploua azi.
v-a: El v-a spus ca a luat nota mare.
voi: Voi nu primiti ciocolata.
v-oi: V-oi spune o poveste diseara.
151 4 151
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-23T15:19:02+02:00
V-a: V-a placut tortul? sau V-a speriat acel copil?
va: El/ea va merge cu avionul in Spania. sau Andreea va pleca in excursie cu clasa!

Nota: ''v-a'' se foloseste pentru trecut, iar ''va''pentru viitor! Daca mai vrei propozitii, spune-mi!

voi: Voi merge la pescuit! sau Voi pleca la bunici
v-oi: V-oi fi ajutat!

138 4 138