Răspunsuri

2014-05-13T16:47:01+03:00
Sa scrii de ce crezi ca textul/cartea a fost numit/ă cu acest titlu,sa spui dacă-ţi place sau nu cum suna şi de ce.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T16:52:31+03:00
Începi cu : consider că titlul , operei "..." De ... Se află în strânsă relatie cu mesajul textului , fiind alcătuit din .. Și sugerează .. . După faci încadrarea în genul literar , specifici specia , și tema textului ; după : In primul rând titlul acestei opere se afla in depljna concordanță cu mesajul poetic , sugerându-ne ... , iar la nivelul lexicului putem observa câmpul lexico-semantic al ... ; In al doilea rand , mesajul poetic și sentimentele de ... Sunt evidențiate prin intermediul limbajului figurat ( specifici câteva figuri de stil și imagini artistice , apoi comentezi una ) . Toate aceste .. ( sentimente ) sunt evidentiate de vocea eului liric/ naratorului ... Si cu ajutorul .. Ca mod de expunere . Prin urmare , titlul acestei opere ( epice/ lirice ) se află în strânsă legătură cu mesajul poetic evidențiindu-ne sentimentele de ... . Sper că am fost de ajutor :D
1 5 1