Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T16:43:29+03:00
In frant la palatul versailes 
acolo vreau sai aflu istoria ei
sa merg prin gradinile renumite
si in sala oglinzilor
2014-05-13T16:49:28+03:00
Barcelona - Spania
- vreau sa vad faimosul Camp Nou, pe care echipa FCB infrange echipe la rand.
- sa mananc minunata tortilla facuta cu anumite ingrediente speciale.
- sa vizitez aquarium-urile cu mii de specii de animale marine.
1 5 1