Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T15:49:42+03:00
Cine stie carte departe ajunge.
A se tine de buchea cartii.
Viata e o carte iar noi o fila din ea.
Mult Succes!
10 4 10
multumesc.
cartile sunt cei mai tacuti si constanti prieteni; sunt cei mai accesibili si intelepri consilieri si cei mai rabdatori profesori
multumesc dana.
cine stie carte departe ajunge
  • Utilizator Brainly
2014-05-13T15:58:02+03:00
1 coperta - cu titlul evident ;autorul editura coperta 4 infotmatii despre text si autor; citate din presa )la o reditare; o traducere(; pretu: cotorul: foaia de titlu prima pagina repeta coperta foaia de titlu pe contra pagina ofera informati tehnice din partea editurii
5 2 5