Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-10T16:59:34+02:00
C=(212,+infinit) sau C={213, 214, 215, 216,...}
C={213,214,215,216,...}
asa pentru ca esti in gimnaziu, dar cand vei merge la liceu va trebui sa scrii prima varianta ;) Succes in continuare
da, dar infinit apartine lui N?
da dar de fapt e chiar mai mult decat N. ai dreptate. C={213, 214, 215,...} e bine
Comentariul a fost şters
  • Utilizator Brainly
2013-12-10T17:00:24+02:00
Simplu
C={213, 214,...pana la infinit , cred}
Nu mai stiu daca infinit se poate incadra la multimea numerelor naturale
1 5 1