In 7 cutii sunt bijuterii ce cantaresc cate 10 g fiecare , cu exceptia bijuteriilor dintr-o cutie care au cate 9 g . Cum putem determina printr-o singura cantarire cu o balanta cu mese marcate , cutia in care se afla bijuteriile mai usoare , daca in fiecare cutie se afla cel putin 7 bijuterii?

2

Răspunsuri

2014-05-13T15:23:15+03:00
Daca sunt mai usoare cele de 9 grame inseamna ca sunt mai usoare de pus pe cintar si deodata vom observa care e cutia nu?
2 2 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T15:24:55+03:00
In primele 6 cutii sunt in total 420gr   ia in o cutie caer are doar cîte 9gr cîntărește 63gr
3 5 3