Răspunsuri

2014-05-13T15:18:38+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.

daca sta pe langa un substanti acesta prinde valoare adjectivala
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T15:21:19+03:00

Cu valoare de adj. adică numeralul să raspundă la întrebarea: cum este,ce fel de?