Răspunsuri

2014-05-13T15:16:17+03:00
Pai daca muncesti sau inveti ai multi bani si daca ai bani esti fericit dar trebuie sa fii si sanatos
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T15:18:01+03:00
Munca ne sustine atit financiar cit si material deoarece daca nu vom munci atunci banii nu vor veni pur si simplu la noi deci trebuie sa lucram.La fel ne tine si moral deoarece la lucru putem gasi oameni noi si putem comunica despre tot ce vrem.Aici putem sa ne gasim pe cei mai buni prieteni cu care ne vom sfatui si vom lucra impreuna.Este o sursa de emotii pozitive.Astfel daca nu avem de munca si stam acasa toata ziua fara sa iesim macar undeva emotiile negative ne vor invalui.
sper sa te-am ajutat...))
1 5 1