Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T15:06:04+03:00

Genuri ale muzicii academice:simfonia,opera,cantata,oratoriul,concertul,sonata.
genuri de divertisment:serenada,suita de balet, opereta, cvartetul de coarde, jazul, muzica usoara.

deci acestea difera prin felul lor de a se manifesta

muzica academica este mai delicata, mai nobila

iar cea de divertisment  este muzica mai usoara , ascultata mai de toata lumea

17 4 17
2014-05-13T15:18:08+03:00
Muzica academica:simfonia.
Divertisment:Serenada
Muzica de divertisment este ascultata de toata lumea cea de academie este delicata
2 3 2