Analizeaza predicatele din urmatoarele propozitii:

Vantul adie usor. Au aparut Primele flori de primavara.

Noi vom alerga prin padure. Tu ai ascultat povestea. Au venit fetele la noi.

predicatul exprimat persoana numarul

2

Răspunsuri

2014-05-13T14:54:29+03:00
Adie
au aparut
vom alerga
ai ascultat
au venit
e la primul
a III-a, plural la al doilea
persoana I, sg
a II-a, SG
III-A, PLURAL
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T15:05:37+03:00
adie -- predicat,exprimat prin verb,persoana a 3-a,nr.singular
au apărut -- predicat,exprimat prin verb,persoana a 3-a,nr. plural
vom alerga -- predicat,exprimat prin verb,persoana a 2-a,nr. plural
ai ascultat -- predicat,exprimat prin verb,persoana a 2-a,nr. singular
au venit -- predicat,exprimat prin verb,persoana a 3-a,nr. singular



1 5 1