Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T14:42:56+03:00
A |___a__||___a__|
b |___a__||___a__||___a__||___a__|

in total 6 segmente egale. Aflam cat inseamna un segment
6xa=660
a=660:6
a=110

deci numarul a este 110+110=220
numarul b este 110x4=440
5 3 5
2014-05-13T14:46:51+03:00
jumatatea primului număr este egala cu un sfert din al doilea număr deci primul numar e efal cu al doilea deci 2a+a=660,deci 3a=660 deci a=220,deci b (al doilea numar care e egal cu 2a)=440
 a=220
 b=440

1 3 1