Răspunsuri

2014-05-13T14:37:46+03:00
Eu zic ca nare fructe

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T14:41:16+03:00
Stim ca gimnospermele sunt plante care au conuri si semintele neinchise in fruct.Ele sunt plante lemnoase arbori sau arbusti,care formeaza padurile de conifere din regiunile montane .Gimnospermele sunt primele plante cu flori.Frunzele au forme de ace si raman verzi iarna.Gimnospermele sunt plante lemnoase bogate in rasina! 

2 5 2