Răspunsuri

2014-05-13T13:35:51+03:00
O copilarie frumoasa inseamna o copilarie deosebita , plina de jocuri , de fericire alaturi de prieteni!Alaturi de parinti si prieteni sa petreci timpul.Sa ti se para ca timpul zboara. Pt. mine asta e o copilarie frumoasa!
o copilarie frumoasa este acea copilarie care indiferent de citi ani ai inca o simti in inima ta o copilarie lipsita de stres si griji o copilarie plina de magiea sarbatorilor petrecute in familie o copilarie cu care sa te mindresti chear daca nu ai avut tot ce tiai dorit si teai multumit cu iubirea ce tio acorda parintii tai
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T13:56:04+03:00
O copilarie frumoasa inseamna ca a fost (este) plina de nazbatii. timpul petrecut cu prieteni pana tarziu, acele certuri intre generatii, prima cazatura cu bicicleta care i.ai ascuns.o mamei ca sa nu isi faca griji. Acele momente cand mergeai la bunici in vacanta si ti se parea o lume de vis.
1 5 1