Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T13:22:52+03:00
 Inca o zi petrecuta impreuna cu cel mai bun prieten al meu, Pinchi. Ostenit, se aseaza in cusca lui. Vazandu-l  ca se plimba de colo-colo nelinistit, intreb:
-Esti bine,Pinchi?Ti-e rau?
-Mi-e doar foame!Apropo, unde sunt grauntele promise acum o ora?
-Te rog, iarta-ma Pinchi, am uitat complet!Iti aduc acum grauntele promise!
 Plec din incapere, lipsesc cateva minute si apoi ma intorc cu un castron plin cu graunte.
 -E bun, Pinchi?
 -Da, dar era si mai bun acum o ora!
 -Te rog frumos, iarta-ma Pinchi!
 -Bine, te iert!
 -Mersi, Pinchi!
 Dupa ce s-a indopat bine, Pinchi ramase in cusca lui, nemiscat. Acum era prea dolofan ca sa faca un astfel de efort. Totusi, dupa cateva zile totul revine la normal!

Si tu in ce clasa esti?
a2a
vrei sa te uiti la un film de groaza cu vampiri atunci da pe cinemaxx.ro
ca eu plec paa
ms ms s mult
2014-05-13T13:37:59+03:00
      Este o zi frumoasa de vara,iar eu imi ocup timpul liber cu papagalul meu Pinchi.Ii pregatesc mancarea,iar Pinchi imi spune preferintele:
   -Vreau seminte de dovleac!!!spune furioasa Pinchi.
   -Bine,poftim seminte de dovleac,dar nu prea multe.
   -De ce?
   -Te va durea burtica.
   -Nu te cred!!!
   -Bine...vei vedea tu.
   Si astfel mi-am petrecut sfarsitul de saptamana ingrijind-o pe Pinchi.Avea dureri de stomac exact asa cum i-am spus.Dar nu conteaza, ea e tot este animalul meu preferat!!!
pinchi e baiat e nume de baiat
tu acolo ai scris ca e fata
aha pai nu cred ca e greu de schimbat la masculin
stiu
de ex:"furios";"ingrijind-ul";"el";