Vreau si eu 3 cuvinte cu mb,ca trebuie sa fac propozitii cu astea trei cuvinte,si sa aibe inteles adica sa nu fie un cuvant de genu :imbombonat......

2
Ce e mb?
adica un cuvant....ca contina mb
Zambind, imbucatura,imbunez,imblanzit

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T13:06:48+03:00
Imbujorat,imbunatatit,imbracat
Ce se intampla cand termini punctele de pe site?
incerci sa raspunzi la intrebari sa strangi puncte
O sa ai 0 puncte!Nimic special!
vb cu ramona
OK, nu ma mai bag!
2014-05-13T13:07:51+03:00
 Imbunat parca de cele auzite, se insenina.
Il imbrancise spre gard.
Cele doua culori, combinate, aratau perfect.