Buna va rog frumos ajutatima tema aceasta e pe maine si vreau sa o termin cat mai repede !!.
Ex.1. Redactati o compunere cu titlul Mingea lui Nicusor ,care sa aiba urmatorul sfarsit dat:
Incheiere: Vorbele duioase ale mamei il linistesc pe Nicusor.Mama i-a promis ca ii va cumpara o minge noua .

2

Răspunsuri

2014-05-13T12:47:00+03:00
Este sambata. Nicusor a iesit sa se joace cu mingea.                                                                               Ajuns in livada, Nicusor a aruncat mingea, iar ea a venit intr-un spin.                                   Cand el a vazut mingea, a inceput sa planga.                                                                      Pe drum, a incercat sa astupe gaura mingii cu pamant, dar in zadar.                                     ..............................Scrii finalul din manual.                                                                                       am si eu tema asta
da
ma ai la prieteni
Da te ajut
deci hai ca vorbim pe chat
ok?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T12:51:09+03:00
Intr-o zi de vara Nicusor se juca cu o minge.
S-a dus in parc cu cei  doi prieteni ai sai,Andrei si Daniel.Ei au dorit sa se joace cu mingea lui Nicusor.Andrei,Daniel si Nicusor au dat cu mingea intr-un tufis.Mingea se sparse.Nicusor plecase acasa plangand.
Vorbele duioase ale mamei il linistesc pe Nicusor.Mama i-a promis ca ii va cumpara o minge noua.



SUCCES!! 
1 5 1