Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T12:21:34+03:00
Este o conjuctie acest caci
De care?
subordonatoare cauzala daca ai invatat daca nu doar subordonatoare
Ok mersi mult
2014-05-13T12:33:36+03:00
Cuvantul ”caci„ ca parte de vorbire este o conjuctie subordonatoare.
                                                                                                                       
2 5 2