Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T11:10:30+03:00

despre el- atribut pronominal, exp prin pronume personal , persoana a-IIi-a , nr sg , precedat de prepozitia compusa ''despre'', caz N
multumesc
Vroiam sa stiu pentru ca o fata mi-a spus ca e atribut pronominal si eu ma gandeam ca e complement, dar ea se tot contrazicea
in primul rand atributul pronominal nu sta in cazul nominativ si in al doilea rand este complement indirect in acuzativ RAMONA
nu este adevarat , atributul , adjectival se acorda in gen , numar si caz nu exista asa ceva
cu substantivul det, in cazul asta N , care barfa/?
2014-05-13T11:11:56+03:00
Despre el = pronume personal propriu-zis , nr sg, persoana a-3-a , Acuzativ , precedat de prep simpla "despre " , complement indirect 
1 5 1