E cineva pe aici care se pricepe la fizica mecanica de-a a9a , plz ...am o intrebare simpla ...?

2
spune
aici e subiectul 3 , varianta 72 de la bacul din 2009 ...http://variante-mate.ro/bacalaureat/variante-fizica-mecanica/iii/72 ..vezi ca exact langa subiect , in dreapta ai si rezolvarea ..nu am inteles de unde a dat V=40m/s ???
la punctul a
merge linkul ?
??

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T10:17:28+03:00
Pai in problema scrie 144km/h iar in rez 40m/s......adica a transformat viteza din km/h in m/s--->144km/h=14400m/3600s=40  m/s
:D
asupra avionului actioneaza greutatea G si forta de rezistenta Fr.si u acolo ai energia cinetica finala -energia cinetica initiala (asta semnifica delta e) =cu lucrul total adica cu lucrul fortei rezist si lucrul greutati (in acest caz este -mgh)
aha
eu am in caiet formula de la hmax.=V0la patrat /2g..ce inseamna V0 ?
v0 e vinitial , v(simplu fara indice )inseamna v final
2014-05-13T12:04:10+03:00


144km/h=14400m/3600s=40 m/s

sper ca te-am ajutat