Răspunsuri

2014-05-13T09:51:11+03:00
Deodata- de-+-odata
netrebnica- ne-+-trebnica
nu asa
cuvant format prin derivare......
deodata- cuvant format prin derivare cu sufix
da asa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T09:59:00+03:00
Netrebnica: s-a format prin derivare cu sufixul ,, a'' de la cuvantul de baza '' netrebnic''
Deodata: s-a format prin compunere, prin contopirea cuvinteleor ''de '' + '' o " + ''data"
Sper ca te-am ajutat :D

7 3 7