Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T09:32:25+03:00

basmul popular este basmul care are un autor anonim.
Ca sa ma scutesti de scris uita-te mai jos. Am si pentru tine acelasi comentariu
2014-05-13T09:34:07+03:00
Bsmul popular este cel care are autor anonim. Acest basm a ''circulat'' si s-a schimbat de multe ori pana a ajuns la cineva care l-a publicat. Exemple de basme populare:Praslea cel voinic si merele de aur  :))
Mutumesc!...dar tot nu-mi ajunge eu vreau pentru "Praslea cel voinic si merele de aur"-imi cere sa argumentez ca basmul este un basm popular. Mersi oricum.
N-ai pentru ce....Atunci in ,basmul popular apare fabulosul,timpul si spatiul neprezizate,prezenta cifrelor magice(in cazul tau) este 3,prezenta adevarului,curajului. Iar coborarea in prapastie este defapt coborarea in sine. (asa ne-a spus dna profesoara)