Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T09:17:52+03:00
P=2L+2l      30=2*9-+2l      2l=30-18   l=6  cm     
3 3 3
2014-05-13T09:21:35+03:00

P=2(L+l)

30=2l+18

2l=12

l=6

AC²=AB²+BC²

AC²=9²+6²

AC²=81+36

AC²=117

AC=√117

se descompune in factori

⇒AC=3√13

sper ca te-am ajutat

Cine imi raspunde si la asta: intr-un punct situat pe o dreapta se poate construi o.... ii dau cel mai bun raspuns. !
figura geometrica ...
un segment
multime de unghiuri