Am o teza la romana si m-am uitat pe internet si am vazut cam ce o sa ne dea. Un exercitiu sugereaza:
"Alcatuieste o propozitie in care pronumele personal <<el>> sa fie atribut pronominal"

Ma tot gandesc, dar nu imi vine nimic in minte.
P.S: sunt clasa a V-a

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-13T08:42:57+03:00
Barfa despre el nu e draguta. Aici e atribut pronominal prepozitional adica are o prepozitie  adica merge.

Stai. Cred ca m-am prins
Tu ai de facut o propozitie in care "el" sa fie Atribut pronominal. Atributul determina intodeauna subiectul.
Ce fel de barfa? Barfa despre el.
Multumesc!
Acum am inteles si eu. Barfa desp el blah blah. Care barfa despre el. :))
2014-05-13T08:52:04+03:00
Cu el nu cred ca exista... Aceea carte e pe masa. Aceea este atribut pron ex prin adj pron dem. Poate te ajuta.
e clasa a V a nu a invatat
si cu placere <#
Iti multumesc
Scuze ca te-am contrazis, dar n-am inteles din prima
nu-i nimic