Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T22:32:39+03:00
VO-h
OM-apotema bazei
M∈BC
OM=BC/2
notam latura bazei cu x
BC=x
notam inaltimea cu y
VO=y
OM=x/2

VO_|_(ABC)
OM inclus (ABC)    ⇒VO_|_OM ⇒mas<VOM=90

ΔVOM,mas<VOM=90  ⇒VM²=VO²+OM²
VM²=y²+(x/2)²
VM-apotema piramidei
16 4 16
M=BC/2 ???
M=x/2 ???
x=BC
BC l-am notat cu x
Dar ai scris cele doua egalitati pe care le-am pus eu mai sus cu copy-paste din raspunsul tau. M este punct, iar BC este lungimea unui segment. Nu se poate pune = intre ele.
2014-05-12T22:43:06+03:00
Apotema— raza radical din 2 supra 2. Sper ca te—am ajutat ;)
14 4 14
E buna?
dar piramida are raza?
el vrea apotema piramidei