Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T22:37:40+03:00
Capre- peste care sari pa educatia fizica                                                                          capra - animal domestic
1 5 1
2014-05-12T23:01:09+03:00
Omonimele sunt cuvinte care se scriu la fel dar au inteles diferit.

Exemple:

Bunicul are un lot de pamant. (lot=teren)
Ioana a intrat in lotul national. (lot=echipa)

Capra behaie intr-una. (capra=animal)
Georgica nu a reusit sa sara capra. (capra=aparat sportiv)

Ia ordonat sa-si stranga lucrurile.  (ordonat = ia spus)
Si-a ordonat lucrurile in dulap.   (ordonat=asezat)