1) Corectati greselile:
Doi ani dupa aceasta intamplare, a aflat adevarul.
A lipsit timp de doua zile.
Sesiunea de comunicari va avea loc la data de 15 aprilie.

2)
reformulati urmatorul titlu al unui articol de ziar pentru ca evenimentul sa fie prezentat intr-o carte de istorie,modificand complementul circumstantial de timp subliniat :ASTAZI, presedintele a asistat la inaugurarea noului complex studentesc de la Cluj.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T22:20:04+03:00
Doi ani dupa intamplare , a alat adevarul.
A lipsit doua zile
Sesiunea de comunicari va avea loc la 15 aprilie


2.Atunci, presedintele a asistat la inaugurarea noului complex stundetesc de la Cluj
10 4 10
2014-05-12T22:26:17+03:00
Vizita presedintelui la inaugurarea noului complex studentesc de la Cluj -
Sesiunea de comunicari va avea loc in data de cincisprezece aprilie.
La doi ani dupa aceasta intamplare a aflat adevarul.

4 2 4