Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T22:27:03+03:00
1)216:4=54 timbre(al doilea + al treilea )        2)54-20=34    3)34:2=17timbre(al doilea )  4)17+20=37 timbre(al treilea )  5)216-(17+37)=162 timbre(primul )                                       Verificare:162+17+37=216  R-S:primu-162 timbre   , al  doilea -17timbre , al treilea -37timbre.
4 4 4
2014-05-13T08:13:31+03:00
|---|---|---|---|---|---|+60
|---|
|---|+20       (216-60-20):8=17un   segment si copilul 2
17+20=37 copilul 3
17x6+60=162 copilul 1
162:(17+37)=3