Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T21:52:54+03:00
(1+2011)*2011/2= 2012*2011/2= 1006 *2011=2 023 066
si daca trebuie sa demonstrez ca 2012+2(1+2+...+2011) este patrat perfect ?
2012 + 2 * (1+2011)/2
2012+(1+2011)
2012+2012=2012^2-pp
2014-05-12T21:57:53+03:00
Cu formula valabila pentru orice numar natural n:

1+2+3+\cdots++n=\dfrac{n(n+1)}{2}, punand in loc de n numarul 2011 se obtine rezultatul.
2 5 2