RELIGIE:
1.Primul și cel mai mare Învățător de pe pământ a fost _________________________. El a venit printre noi pentru a ne învăța Cuvântul ________________ .
2. Cartea Cărților, ____________, ne învață cuvântul ________________; ne ajută să dobândim virtuțile creștine : blândețea, răbdarea, dragostea, smerenia etc; ne arată care este menirea omului pe pământ: dobândirea vieții ______________- .
MULȚUMESC!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T21:03:40+03:00
A fost Dumnezeu
Cuvantul Domnului
Cartea Cartilor este Biblia
cuvantul Domnului
dobandirea vietii de apoi/vesnice

Sper ca te-am ajutat
Nicoleta, nu a spus așa Pastele! :))
Nu mai mergea să dea ,,Răspunde,, și a răspuns aici.
Fiindcă tu ai răspuns prima, primești cel mai bun
Deea12,multumesc :* :D
:*
2014-05-12T21:05:17+03:00
Iisus Hristos
Cuvantul lui Dumnezeu
Biblia
CUVANTUL LUI DUMNEZEU
VIETII VESNICE
2 5 2