Va rog frumos sa ma ajutati putin; ce sunt urmatoarele cuvinte;substantiv,adjective,verbe,;crangul,adormit,a trecut,stol,balai,cerul,taina,mare,siruri,margaritare,alai,toporasi,aduna,panere,argintate,primavara,nor,sihastru

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T21:08:15+03:00
Crangul = substantiv
Adormit = adjectiv
A trecut - verb
Stol - substantiv
Balai- adjectiv
Cerul = substantiv
Taina = substantiv
Mare - adjectiv
Alai = substantiv
Siruri = substantiv
Margaritare = substantiv
Toporasi = substantiv
Aduna- verb
Panere = sunbstantuiv
Argintate - adjectiv
Primavara - substantiv
Nor - substanitiv
Sihastru -poate fi si substantiv si adjectiv depinde de context, dar mai mult cred ca e substantiv.
nu eram sigur pe raspunsuri iti multumesc foarte mult
Crangul = substantiv
Adormit = adjectiv
A trecut - verb
Stol - substantiv
Balai- adjectiv
Cerul = substantiv
Taina = substantiv
Mare - adjectiv
Alai = substantiv
Siruri = substantiv
Margaritare = substantiv
Toporasi = substantiv
Aduna- verb
Panere = sunbstantuiv
Argintate - adjectiv
Primavara - substantiv
Nor - substanitiv
Sihastru -poate fi si substantiv
E simplu sa dai copy-paste :))
2014-05-12T21:19:56+03:00
Crangul-substantiv
adormit-verb
a trecut-verb
stol-subtantiv
balai-adjectiv
taina=substantiv
mare-adjectiv
siruri-subtantiv
margaritare-substantiv
alai-substantiv
toporasi-substrantiv
aduna-verb
panere-substantiv
argintate-adjectiv
primavara-subst.
nor-substaniv
sihastru-adjectiv