fiind un animal masiv, nu este simplu sa se catere in copaci sau sa se aplece sa pasca sau sa bea apa. si atunci, pentru a rezista in ecosistem, i s-a dezvoltat trompa care ii indeplineste aceste nevoi si altele in plus.
Buna intrebare

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-23T07:40:48+02:00
Hmmmm pai tropa il ajuta sa bea apa,sa se spele si sa manance. Daca nu ar avea trompa nu cred ca ar rezista mai mult de o luna.
hmmmm are trompa pentru ca trompa ii inlocuieste nasul.. asa cred
2014-01-23T08:20:13+02:00
Elefantu are trompa deoarece trompa ii inlocuieste nasul si prin ea bea apa