Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T21:01:07+03:00
M+t+c=80
c=m/2
c=t/3

m/2=t/3
3m=2t
m=2t/3

c=m/2
c=2t/3/2= 2t/3 *1/2= 2t/6


t+2t/3 +2t/6=80  aducem la acelasi numitor
6t+4t+2t=480
12t=480
t=40
m=2*40/3= 80/3=26,6
c=2*40/6=40/3=13,3

vami-o si prin segmente . te rog!
nu inteleg
sincer sunt clasa a 4 a
80/3 ani= 26 ani si 8 luni
2014-05-12T21:43:06+03:00
Notăm:
c-copilul
2c-mama
3c-tata
c+2c+3c=80
6c=80
c=80:6
c= 13 rest 2
2c=26 rest 4
3c=40