Ajutatima va rog:
In sirul de mai jos sunt prezentate structurile prin care trece o vitamina de la ingestie pina la asimilarea ei de catre o celula.Aranjeaza aceste structuri,incepind de la ingestie pina la asimilare:Gura,celula,stomac,intestin subtire,esofag,faringe,singe.

2

Răspunsuri

2014-05-12T20:53:14+03:00
Gura,faringe,esofag,stomac,intestin subtire,sange,celula
5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T20:54:00+03:00
Gura
 \faringe
esofag
stomac
intestin subtire
singe
celula

5 4 5