Răspunsuri

2014-05-12T20:31:42+03:00
Opera epica ete scrisa in versuri sau proza, unde autorul isi exprima sentimentele cu ajutorul uner actiuni si personaje

2 1 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T20:39:52+03:00
Caracterizare:
1)definirea personajului principal si incadrarea acestuia in opera literara
2)caracterizare directa
a)de catre autor
b)de catre celelalte personaje
c)autocaracterizare (P.S. cu exemple)
3)caracterizarea indirecta
- care rezulta din:
a)din gandire
b)limbaj
c)nume
d)vestimentatie
e)gesturi
f)mediul in care traiste
g)anturaj/prietenii
h)comportament si atitudine(P.S. cu exemple)
*4) personajul care da numele operei literare se numeste personaj eponim( Ion a lui liviu lebranu, Mara a lui slavici, Goe a lui i.l. caragiale)
- figuri de stil ce construiesc caracterizarea: antiteza, hiperbola, metafora, aliteratia
5) concluzia


Argumentare:
1)definitia
2)4 trasaturi ale speciei literare cu exemplificare din text
3)prezentarea subiectului pe momentele subiectului
4)scurta caracterizare a personajului principal
5)modalitati de expunere
*6) elemente de expresivitate artistica: aliteratie, hiperbola, metafora, antiteza(cu exemple
7)semnificatia titlului
8)concluzia(''definitia in oglinda'')

Astea ni le.a dat profesoara in clasa, si eu sunt in a 7-a. Sper ca te.am ajutat. :)