Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-01-23T00:05:02+02:00
GENUL  EPIC:
Specii literare ce apartin genului epic: fabula, balada, schita, povestirea, nuvela, romanul.

Operele epice sunt operele literare ere aurorul isi transmine in mod indirect trairile, sentimentele prin intermediul personajelor si al actiunii acestora.

Caracteristici:
-prezenta naratorului: a) obiectiv cand relatarea se face la persoana a III-a.
                               b) subiectiv cand relatarea se face la persoana I.
-prezenta personajelor;
-prezenta reperelor spatio-temporale;
-prezenta momentelor subiectului ( expozitiunea, intriga, desfasurarea actiunii, punctul culminat si deznodamantul)
-prezenta unei succesiuni de intamplari si evenimente.
-prezenta modurilor de expunere (naratiunea, dialogul si descrierea)

Sper sa te fi ajutat! :3 Ti-am spus mai detaliat.(scuze pentru greseli :D)
4 4 4
2014-01-23T07:43:16+02:00
Genul epic se identifica atunci cand autorul isi exprima ideeile gandurie, sentimentele in mod indirect cu ajutorul personajelor
2 3 2