Trei elevi au obtinut 375 de pucte al doilea elev aobtinut cu 15 puncte mai mult decat primul si cu 18 puncte mai putin decat al doilea.Cate puncte a obtinut fiecare.

2
3b egal372
b egal 124
a egal cu 124-15 egal cu 109
c egal cu 124+18 egal cu 142
124+109+142egal cu 375

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T23:07:45+02:00
A+b+c=375
b=a+15
c=b+18⇒ c=a+15+18=a+33
inlocuim
a+a+15+a+33=375
3a+48=375
3a=327
a=109
b=124
c=142

1 5 1
2014-01-22T23:08:35+02:00
Notam primul elev cu a si al doilea cu b. b = a+15 b = c- 18 C fiind ultimul elev. Si rezolvam cu ecuatii