Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T19:33:03+03:00
1. Cati litri au avut rezervoarele in total?         450+500=950
2. Ce caantitate s-a scos?        284+278=562
3.  Ce cantitate de benzina a ramas?            950-562=388
 
sau

Ce cantitate de benzina a ramas?  (450+500)-(284+278) = 950-562=388
1 5 1
2014-05-12T19:33:54+03:00
450 - 284 =116  L
500 - 378 =122  L
116 + 122=238 L


R:238 Litri