ok ...multumesc ....fata nu a invatat inca impartirea cu virgula,dupa cum am pus intrebarea raspunsul vostru este corect dar ca sa-i pot explica ei ..la nivelul la care este sigur este o greseala de tipar in loc de 81 este 18...nu mai asa imi pot explica nu?
Cam asa ...
oricum multumesc mult ...
dublul lui 40,5 e 81?????
dap

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T22:40:11+02:00
Daca dublul lui a este 81 atunci a= 81/2; a= 40,5
Atunci triplul lui a este egal cu 3 X 40,5= 121,5
multumesc mult,,,asa m-am gandit si eu ..dar cum ii explic fetitei mele care inca nu a facut impartirea cu virgula?
  • Utilizator Brainly
2014-01-22T22:44:32+02:00
2a = 81
a = 81 : 2
a = 40,5 => triplul lui a este 40,5*3 = 121,5
Deci 3a = 121,5
1 3 1