Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T19:19:34+03:00
Am fost in excursie impreuna cu clasa.
Colierul este la un loc cu bratara.
In banca stau alaturi de Irina.
Im plac florile in afara de lalele.


ms mult
Aseara impreuna ku familia am vizionat un spectacol la opera.
cu placere
Toate aceste elemente la un lok alcatuiesc tabelul periodic a lui Mendeleev
Intotdeauna alaturi de famila mea ma simt cel mai bine
In afara de Victor restul sunt pedepsiti
2014-05-12T19:57:30+03:00
IMPRUNA CU EA AM MERS LA MARE.
ALATURI DE SORINA SUNT IN SIGURANTA.
EU STAU LA UN LOC CU MARIA.
IN AFARA DE TINE NU AM PE NIMENI.