Răspunsuri

2014-05-12T18:45:50+03:00

Trăind c-o nevastă nouă
"biologic"
A prins un Paşte ideal
"este logic"
A-nroşit vreo două ouă
... Foarte natural,
"ecologic"
multumesc dar imi trebuie o poezie mega supera pentru o gazeta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T18:48:39+03:00
Sangele cu CO2,
Ca sa intelegeti voi
,Pleaca din ventricul,
Si la noi, si la bunicul.
Si circula pe o artera
,Pulmonara, nu rutiera.
Si  ajunge la plamani,
Care cu O2 sunt plini
.Se face schimbul de gaze,
Ca doar nu e kamikaze,
Lasa acolo CO2
,SI se-ntoarce inapoi.
Prin venele pulmonare,
Ca prin alta parte n-are
Cum sa ajunga, vrand-nevrand
La loc in atriul stang.