Răspunsuri

2014-01-22T21:58:56+02:00
A-b=217
a=3b+25, înlocuim în prima relație și obținem 3b+25-b=217 => 2b+25=217 => 2b=192 => b= 192/2= 96, înlocuim iar în prima și obținm a-96=217 => a=217+96=313
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T21:59:26+02:00
A-b=217
a>b
a:b=3 rest 25
din ultima relatie : a=3xb+25 
inlocuiesti in prima
3xb+25-b=217
2xb+25=217
2xb=192
b=192:2
b=96
a=3x96+25
a=288+25
a=313
2 5 2