Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T18:07:39+03:00
Nu trebuie sa ne atingem de sursele de lumina , nu trebuie sa ne uitam insistent la ele deoarece ne stricam ochii . Trebuie sa inchidem luminile atunci cand simtim gaz pentru a nu produce un incendiu . 
 Sper ca te.am ajutat :) ! 
2 5 2
2014-05-12T18:33:01+03:00
In dormitor sursa de lumina sa nu fie deasupra locului unde te odihnesti.
in bucatarie sursa de lumina sa nu fie deasupra locului unde gatesti si nici deasupra locului unde mananci.