Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T17:43:08+03:00
Razele for fi REFRACTATE nu reflectate si "sticla" sticla se comporta ca o lentila convergenta.
o sticlă goală lăsată mai mult timp la Soare poate provoca incendii, deoarece razelede lumină vor fi reflectate de către sticla goală care se comportă ca o lentilă convergentă
multumesc !! :*
cu placere
2014-05-12T17:45:52+03:00
Daca sticla e de plastic ea poate sa arda odata cu iarba si se va produce un incendiu